Ένα project από παλιά με πολύ μικρή, σχεδόν custom παραγωγή, μπαίνει σε μαζικότερες διαδικασίες. Ο λόγος για τις μεταποιημένες V2 Enfield τoυ Αυστραλού Paul Carberry.

Πολλοί μπορεί να θυμάστε την δημιουργία του Paul Carberry, ο οποίος το 2008, μαζί με την βοήθεια του Ian Drysdale (ναι αυτού που κατασκεύασε την Drysdale V8), ένωσαν δύο κινητήρες από Bullet 500, με αποτέλεσμα έναν V2 κινητήρα 1000 κ.εκ.

O Carberry έκτοτε κατασκεύαζε 1000άρες Enfield κατόπιν παραγγελίας με την ονομασία Carberry Enfield, έναντι ενός σεβαστού αλλά όχι απαγορευτικού ποσού. Το 2012 όμως είχε ανακοινωθεί ότι σταματάει αυτή η μικρή παραγωγή.

Το κόστος ανέβαινε πλέον σε μεγάλα ύψη και αιτία για αυτό ήταν το ότι η έδρα της επιχείρησης βρισκόταν στην Αυστραλία, το εργοστάσιο παραγωγής των Enfield στην Ινδία και η ζήτηση προερχόταν κυρίως από Μ.Βρετανία και ΗΠΑ. Στις τέσσερις άκρες του κόσμου εν ολίγοις…

Να όμως που πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι η Carberry Enfield θα μεταφερθεί στην Ινδία, θα πέσουν κεφάλαια από επενδυτές και η παραγωγή θα γίνει πολύ πιο μαζική. Με αυτό τον τρόπο τα οικονομικά προβλήματα πρόκειται να ξεπεραστούν και οι Carberry θα έχουν άλλη μια ευκαιρία!

Να σημειώσουμε μάλιστα, ότι δεν υπάρχει κάποιου είδους συνεργασία με την Royal Enfield, ο Paul Carberry θα λειτουργήσει την επιχείρηση αυτόνομα με τους Ινδούς να είναι απλά οι προμηθευτές μοτοσικλετών και κινητήρων.

Για την ιστορία, οι Carberry Enfield, έχουν ελάχιστες -πλην του κινητήρα φυσικά- διαφορές σε σχέση με τις μονοκύλινδρες Enfield. Η απόδοση του αερόψυκτου με περιεχόμενη γωνία 55 μοιρών V2 κινητήρα, είναι 50 ίπποι, ισχύς πολύ χαμηλή για κυβισμό στο λίτρο αλλά κάτι μας λέει ότι από ροπή και αίσθηση θα σκίζει!

Πηγή: mototriti.gr