Μπορεί η ΕΕ να αποφάσισε την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης (βενζίνης, πετρελαίου και αερίων) από το 2035 αλλά ως είθισται υπάρχουν και κάποια «παραθυράκια».

Το ένα αφορά τα συνθετικά καύσιμα και το άλλο τους λεγόμενους μικρούς κατασκευαστές. Αυτούς που η παραγωγή τους δεν ξεπερνά τις 10.000 μονάδες ετησίως αν πρόκειται για επιβατικά ή τις 20.000 αν μιλάμε για βαν.

Οι κατασκευαστές αυτοί λοιπόν θα έχουν μια παράταση έξι ετών για τη χρήση κινητήρων εσωτερικής καύσης, γεγονός που δίνει μια πολύ μεγάλη ανάσα στις εταιρείες που ειδικεύονται στα υπερ-αυτοκίνητα. Εταιρείες όπως η McLaren, η Koenigsegg, η Aston Martin, η Pagani κ.λπ.


cnn.gr